Kinderbijslag gaat per kwartaal,dus je zal moeten wachten tot april...
Voor de duidelijkheid :

Wanneer wordt kinderbijslag betaald?
Een jaar heeft 4 kwartalen: januari tot en met maart, april tot en met juni, juli tot en met september, oktober tot en met december.

De kinderbijslag begint in het kwartaal nadat uw kind is geboren.
Is uw kind bijvoorbeeld geboren op 20 februari, in het eerste kwartaal?
Dan begint de kinderbijslag vanaf 1 april, in het tweede kwartaal.
Het eerste bedrag wordt betaald aan het begin van het volgende kwartaal: begin juli.

De kinderbijslag wordt betaald tot en met het kwartaal waarin het kind 18 jaar wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het wordt April.
Gefeliciteerd.