Mijn zoon heeft last van urineverlies,wat kan dat zijn?zie uitleg.

Mijn zoontje heeft sinds 3 weken last van urineverlies,hij blijft "druppelen",hierbij maakt het niet uit of hij wel/niet nodig moet plassen.Hij moet wel veel naar het toilet.De dokter heeft al 3x op blaasonsteking getest en nu moest hij aan de bruistabletten met cranberry's.Hij heeft ook al vitamine c.Als hij aan het eind van de week nog last heeft dan moeten we terug naar de dokter.Wat kan het zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Kinderen
1K
Cryofiel
14 jaar geleden
Hoe oud is zoonlief?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij is 9 jaar
Cryofiel
14 jaar geleden
Heeft de dokter ook een bloedonderzoek gedaan, en gekeken naar eiwit in de urine? Het eerste om diabetes uit te sluiten, het tweede om de nierfunctie te controleren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kan pas antwoord op worden gegeven als een arts hem onderzocht heeft!

Het beste antwoord

Een blaasontsteking is een mogelijkheid maar zoals ik zie is hij al in goede handen dus wil ik jullie veeel sterkte, zonder goedbedoelde maar waardeloze adviezen, wensen.
Nog even aanzien en bij verandering of verergering meteen aan de bel trekken lijkt het enige wat je nu kunt doen behalve je zoontje een beetje extra in de watjes te leggen, gerust te stellen en goed voor hem te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan toch een blaasontsteking zijn. In sommige gevallen is het niet duidelijk. In het ziekenhuis kan een uroloog meer onderzoek doen.

Sterkte ermee, ik hoop dat het meevalt allemaal.