Normale hartslag van kinderen van 5 - 12 jaar zit tussen de 80 a 120. van kinderen ligt de hartslag inderdaad wel wat hoger dan bij volwassenen.
Een hartslag van 125 in rust is een tikkie hoger dan de norm, maar persoonlijk zou ik me geen zorgen maken.

Let wel op dat ik geen medisch specialist ben. Mocht je twijfelen, ga naar een huisarts.
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
"wel wat hoger dan bij volwassenen", hoe kleiner het dier, hoe sneller het hart klopt, en omgekeerd. Simpele natuurwet.
Maar, ga naar een huisarts. Plus.