mijn dochter heeft last van spierpijn en pijn in borstkas, wat kan het zijn?

Mijn dochter is 14 jaar en heeft sinds gister spierpijn. Niet zomaar spierpijn maar in haar hele lichaam, benen, armen, schouders, buik, rug, echt overal. Ze klaagt sinds vanmorgen erover dat als je praat en dan weer uitademt ze een pijn in haar borstkas voelt. Weet iemand wat dat kan zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Kinderen
1.6K
Ritsuka
10 jaar geleden
Word ze ongesteld, heeft ze veel gesport?
Ik heb altijd spierpijn als ik ongesteld moet worden.
Pijn in de borst kan komen van spierpijn daar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor medische zaken bel je het best even met de huisarts, daar zijn ze voor

Het beste antwoord

Dat zou griep kunnen zijn maar omdat het geen grieptijd is en omdat je geen andere griepverschijnselen noemt:

Een dokter weet wat dat kan zijn, die bel je dus even. Bij kinderen neem ik geen risico maar bel ik de huisartsenpost om te overleggen. Zij zullen zeggen of er niets aan de hand is of dat je voor de zekerheid even moet langs komen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Naar mijn mening is goeievraag.nl niet een geschikt medium om een antwoord te krijgen op de medische klacht van uw dochter. U kunt het beste een huisarts raadplegen. Deze kan uw dochter het beste beoordelen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Correctie: Een (huis)arts is de enige die de klachten van uw dochter mag beoordelen. De rest is alleen voeding voor speculatie.