Hoe lang mogen kinderen koorts hebben, ondanks antibioticakuur?

na 6 dagen hoge koorts, antibiotica gekregen. na 4 dagen na het starten van de kuur nog steeds hoge koorts

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou in ieder geval weer contact opnemen met je huisarts. Als deze laconiek blijft doen over de hoge koorts, dan zou ik na 17.00 uur de huisartsenpost bellen. Mijn ervaring is dat je dan vaak sneller wordt geholpen. Je kunt je verhaal kwijt aan een andere assistente en je kind wordt dan gezien door een andere huisarts. Heel veel beterschap gewenst!

Met het starten van antibiotica zou de koorts moeten zakken vaak al met de eerste capsule.Nu ben je 4 dagen verder.Hoe voelt je kindje zich?Hoe oud is je kindje?Kun je bepalen of jeje kindje iets is opgeknapt van de antibiotica? Het is al geschreven dat je weer contact met je arts op moet gaan nemen.Dit zou ik ook doen.Nee je arts moet langs komen omdat je het niet vertouwt.Kinderen mogen in de regel 3 dagen koorts hebben.Laat het bloed ook testen van je kindje en hou je ons een beetje op de hoogte? Heel veel sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100