is het slicht voor je als je een koptelefoon draagt?

ik draag best wel vaak een kop telefoon en ik vindt het ook fijn maar ik krijg de heletijd gezijk dat ik de koptelefoon moet afdoen omdat het volgens hun slecht is

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Kinderen

Antwoorden (4)

Het gaat niet om de koptelefoon maar om het geluidsvolume. Als dat voortdurend te hoog staat, bestaat de kans dat je gehoor beschadigt. Veel jongeren hebben daar al ervaring mee...
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat het dragen van een koptelefoon waar al dan geen geluid uit komt slecht is. Het zou de taalvaardigheid van drager negatief beînvloeden.....
Vaak staat het volume te hard, en dat kan leiden tot gehoorbeschadigingen.
Als de omstanders het geluid kunnen horen, dat staat het volume bij u te hard.
Vroeger hadden werknemers niet allemaal de beschikking over gehoorbeschermers, en die zijn nu ,machinedoof, of gewoon doof........
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is allesinds beter dan oortjes. Maar dat hangt ervan af hoe luid jij je volume zet. Oortjes zitten nl. Rechtstreeks in het oor en een koptelefoon niet. Mss kan je stillan je volume afbouwen? Elke week het geluid een beetje minder zetten door zon geluidsvergrendeling?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de koptelefoon ophebben is niet slecht maar wel als jij dit heel hard zet. (volume). Het is in ieder geval wel beter dan oortjes.