Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

Ja, een kind kan over eczeem heen groeien, maar het ligt er wel aan hoe hardnekkig dit eczeem is. Of eigenlijk, hoe gevoelig je kind ervoor is.
Bepaalde soorten eczeem groeien vrijwel alle kinderen overheen, andere soorten weer niet.
Het ligt dus aan de gevoeligheid van het kind, het soort eczeem en natuurlijk de ontwikkeling van het kind.
Er zijn heel gevoelige kinderen die eroverheen groeien, terwijl anderen er nauwelijks last van hebben, en het toch elk jaar terug komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had zelf als kind veel eczeem. Mijn oren, knieën, achterste, buik, handen... Ondertussen ben ik 18 en ik heb alleen nog last aan mijn oren van eczeem en wat droge, gevoelige knieën en handen. Ik moet wel zeggen dat ik alle zalfjes en middeltjes als kind getest heb! Toen vaak zonder resultaat, maar nu ben ik er alleszins zo goed als van af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding