Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kinderen tot 4 jaar enten om deze reden?

Ik ben anti maar heb gister begrepen dat de kinderen die nu zijn overleden en nog op de ic liggen allemaal 'n verleden hebben met pufjes, al zijn ze nu nog zo gezond. En deze informatie komt uit 'n kinderziekenhuis, van 'n cardioloog die op de IC loopt. Ga jij nu wel met je kind?

Toegevoegd na 3 dagen:
Ik kan niet kiezen tussen de eerste 2 antwoorden dus géén beste antwoord.
't Ging mij puur om de info te delen die ik heb gekregen van de cardioloog van mijn dochter.
Bedankt voor 't beantwoorden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Kinderen
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Waarom zou je niet gaan? Je zou jezelf nooit vergeven wanneer je dit wist en er wel wat ergs gebeurt met je kind omdat je het niet hebt laten vaccineren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb al besloten om met mijn kinderen nu wel te gaan, puur om 't 'puf-verhaal'. Anders hadden mijn kinderen de prik niet gekregen. 't Gaat mij erom dat mensen weten wat ik heb gehoord. 'n Beetje informatie delen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelijk heb je!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Mijn kinderen zijn ouder en hoeven dus niet geent worden.
Maar als ik zo'n jong kind had of een kind die in de risicogroep viel zou ik hem zeker laten enten.
Ik moet er niet aan denken dat mijn kind doodziek zou worden omdat ik het niet nodig vond om hem daar tegen te beschermen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geven julie je kinderen ook de gewone griep prik? De "gewone griep"wordt al gevaarlijker beschouwd en daar ben je niet voor geent. Ik ga niet omdat er om mij heen heel veel kinderen ziek zijn en ook weer beter worden. Mijn zoon geen risico is. En zoals altijd wat als ... maar dat verhaal heeft ook twee kanten. Vind het nu ook al raar dat je maar 1 oproep krijgt voor je kind. Dus als je niet gaat heb je pech .. je krijgt niet eens de kans om te zien wat de testresultaten zijn die in december naar buiten kome. Al zullen deze, indien lecht, toch verdraaid worden. Waarom die druk als het vaccin vrijwillig is. Omdat ze een zaaltje gehuurd hebben ...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding