mijn dochter van 2 jaar en 9 maanden eet sinds een week bijna niets meer. haar ontlasting word steeds geler vandaag bijna wit

afgelopen vrijdag heeft ze heel de avond gespugd dit was de volgende dag weer over. sindsdien eet ze steeds minder. na 1 hap zegt ze al dat haar buikje vol is. haar ontlasting word steeds lichter het gaat van bruin naar geel naar vandaag bijna wit. ze is ook constant maar moe en heeft een aan de lage kante lichaamstemperatuur en valt ook weer af.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kinderen
1.6K

Antwoorden (1)

ga met haar naar de huisarts! De combinatie van afvallen, moeheid en witte ontlasting kan op problemen met lever en/of gal duiden!