Mijn dochtertje heeft altijd pluizig haar. Heeft iemand tips om het te 'ontpluizen'? Ze gaat regelmatig naar de kapper.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kinderen
3.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens bij:
Gerelatieerde vragen. •Wat moet ik doen tegen pluizig haar?
•pluizig,droog haar

Antwoorden (6)

Er zijn veel shampoos die stellen dat ze het haar gladder maken.
Niet te vaak wassen kan soms ook veel uitmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een beetje gelwax of haarolie gebruiken, dan voelt het gladder aan en staat het ook niet meer zo uit elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Frizz ease van John Frieda is goed tegen pluizend haar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een speciaal serm werk pluishaar tegen. Een andeel van dat product vind ik dat je haar daar veel sneller vet door wordt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat spul is in principe gewoon 'vet'. Een olie-achtig laagje om je haar zodat het niet meer pluist.
Ik weet niet hoe oud je dochter is maar mijn beide dochters hadden dat ook tot een jaar of 8, ik heb toen van alles geprobeerd. Nu hebben ze allebei een mooi en glanzend bos haar. Heb geduld en hou je geld in de zak!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoals eerder gezegd zijn er verschillende serums die het pluizen tegen gaan, john frieda is idd een goeie

verder zou ze haar haar een tijdje in 2 vlechten kunnen dragen en vervolgens weer los doen, dan is het haar een beetje in elkaar gaan hangen waardoor het niet zo uiteen gaat staan

en ik heb ooit gehoord dat je met droger-doekjes je haar kunt gladstrijken.
hopelijk weet je wat ik bedoel...van die geurdoekjes die je in de droger stopt.
Ik weet niet of het werkt maar het is het proberen waard en je haar gaat er lekker van ruiken ;)