Je kunt een blauwe plek krijgen. Je kunt door de val een serie van gebeurtenissen in gang zetten die aan de andere kant van de planeet een orkaan in werking zet. Je kunt ruzie met de benedenburen krijgen omdat de klap nogal door kan klinken. Je kunt op de chihuahua van je oma terecht komen en daarna een levenslang conflict met haar hebben. Je kunt een scheur in het ruimte-tijd continuüm veroorzaken waardoor de hele planeet in een andere dimensie verdwijnt.

Ik zou maar oppassen als ik jou was.

Toegevoegd na 4 uur:
Al is dit misschien meer een opsomming van wat er allemaal kan gebeuren als je uit je nek l*lt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je kan verlamd raken, wat betekent dat je dan vanuit je nek tot je benen verlamd raakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt verlamd raken ja..maar dat betekent niet meteen vanuit je nek tot je benen. Je kunt ook vanuit je heupen tot je benen verlamd raken, of maar een deel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je toch op je nek terechtkomt, waarom ben je dan pas vanaf je heuepn verlamd dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee haha het hoeft niet. De meeste mensen die OP hun nek vallen, én verlammen, zijn meestal verlamd vanaf hun nek (hoge dwarslaesi), maar soms kan het op een of andere manier ook doorschieten zodat zenuwen lager in de rug bekneld raken, waardoor een lage dwarslaesi ontstaat (dus van de heupen tot de voeten)
Je nek breken, hernia, altijd last ervan hebben, duizelen door te kijken naar boven en naar beneden, altijd pijn, snel overbelast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
breken kan het geval zijn. maar dat hoeft niet. ook kun je verlamd raken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt er ook aan overlijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in het ergste geval breken kan tot de dood leiden je kan verlamd raken minder erg kneuzen dat gaat wel weer over een of een whiplash kortom genoeg redenen om dat te vermijden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe wil je dat vermijden dan? Als men hun schoenen niet opruimen als je bijv. nachtblind bent en ze over het hoofd hebt gezien, of.. Je struikeld over een stoeptegel die al langere tijd vernieuwd moest worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
cursus val breken kan helpen tegen nek breken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geloof me, dat kan niet als je nachtblind bent. (eigen ervaring.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er is dan toch niks mis met je gevoel! je voelt toch als je valt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste nekbrekers zijn onervaren klifspringers ;)
Tegenwoordig hebben ze nachtblind brillen..Als je valt, val je ECHT niet zomaar op je nek..Meestal je voorhoofd of je polsen..