Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het beste/veiligste zwemvest/floatsuit o.i.d. om een peuter van 3 niet te laten verdrinken?

Wij hebben sinds kort een zwembad. Onze peuter van 3 is hier al 2 keer zonder bandjes ingesprongen. Nu wil ik graag een zwemvest oid aanschaffen. Wat is hiervoor het beste? Groet, Helene

Toegevoegd na 16 minuten:
Bandjes doet ze af en daarna springt ze zo in het water.

Toegevoegd na 17 minuten:
ik heb begrepen dat er zwemvesten zijn met een ritssluiting oid op de rug.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kinderen
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ik zou toch voor bandjes gaan. Die zijn makkelijk, goedkoop en heel veilig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je goede bandjes koopt krijgt zij ze niet af.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Op onderstaande link staan vesten met sluiting op de rug.

Toegevoegd na 58 seconden:
Maar ik raad je ook aan je zwembad te omheinen met een hekwerk zodat je kind{eren} er niet zo in kunnen springen. Je hoort zo vaak dat het fout gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan bij een zeilwinkel een zwemvest kopen, die voldoen dan aan alle eisen... Onze peuter werd alleen woedend als hij in het water lag omdat ze in de reddingshouding komen te liggen met de borst omhoog...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vertrouw alsjeblieft niet op dat zwemvest, zelfs niet wanneer je het beste zwemvest voor je kind hebt dat er bestaat.

Zorg voor een hek en laat het kind nooit alleen bij het zwembad, ook niet wanneer je een goed zwemvest voor haar hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding