Hoe kom ik binnen een week van mijn blauwe plekken af zonder make-up? ( ben een jongen )

Mijn ouders zijn gescheiden iknwoon bij mijn moeder en nu ben ik 2 weken bij mijn vader. Heb gren zin om uit te leggen hoe ik eraan kom, maar als mijn moeder me over een week zo ziet, denkt ze dalijk dat mijn vader me mishandeld ofzo! Aub alleen antwoorden hoe ik er vanaf kom, en niet dingen als vertel je moeder hoe je eraan komt. En ik wil ze laten verdwijnen in een week, niet verbergen ofzo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kinderen
1.2K

Het beste antwoord

Heel zachtjes masseren met een van de al eerder genoemde zalven, dan zijn de plekken het snelst weg.
Masseren versterkt de lokale doorbloeding waardoor de restjes (die je ziet doorschemeren als een blauwe plek) sneller weg kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je kan Arnica zalf gebruiken. Zal het iets versnellen.

Meer info: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/32511-blauwe-plekken-of-bloeduitstortingen-sneller-genezen.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg ervoor dat je voldoende vitamine C binnenkrijgt!

Toegevoegd na 8 minuten:
Dus vergeet de snackbar en junkfood maar zorg voor goede voeding.

Met voldoende vitamines en mineralen in je lichaam zal de bloeduitstorting, wat het feitelijk is, zich sneller herstellen.
En dat benodigde gehalte aan vitamine en mineralen zit doorgaans niet in junkfood.

Dus: eet gezond.
Spirulina tabletjes zijn heel natuurlijk en kunnen je helpen.
Te koop bij de drogist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spirulina zit bomvol waardevolle vitamines en mineralen voor het lichaam. Dat je dat extra energie geeft is slechts één van de dingen wat het voor je lichaam kan doen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop bij de drogist een tube Hirudoid,dit werkt heel goed tegen bloeduitsortingen/blauwe plekken.
Koop bij de apotheek een tube Hirudoid,dit werkt heel goed tegen bloeduitstortingen en ben je er binnen een week vanaf,vaak nog sneller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met arniflor , te koop bij de drogist, ben je er in ongeveer 2 dagen vanaf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel eens gehoord ananassap drinken