Klopt het dat als je jong bent veel deo gebruikt dat je dan later veel gaat zweten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kinderen
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van een kennis van mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan deze vraag beter niet in de GoeieVraag.nl-categorie zetten.

Antwoorden (6)

Lijkt me niet,
Is denk ik een fabeltje (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welnee, dat is onzin. Maar je hoeft natuurlijk niet meer deo te gebruiken dan nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is echt onzin. Je bent gek als je het niet gebruikt :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee.
Elk mens is anders, dus elk mens zweet meer of minder dan een ander. En deo is meestal maar 24uurs bescherming, daarna werkt het niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet dat het gebeurd. Zeker een fabeltje. Maar e gaat wel het gevoel krijgen omdat je altijd aan de frisheid en aan de geur van deo bent gewend en als e het dan opens niet meer gebruikt lijkt het alsof e veel meer zweet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk niet, Als je deoleen Gebruikt dan Zweet je zelfs minder in loop van tijd :)