Is de strippenkaart nog geldig in de provincie Groningen? En tot wanneer?
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Openbaar vervoer. Vragen over auto's, boten, brom- en snorfietsen, fietsen, motorfietsen, post en pakketten, vliegtuigen en vrachtwagens en transport vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Ik moet aanstaande maandag onverwacht met de bus reizen naar mijn werk. Is het nog mogelijk om een kaartje voor de bus te kopen bij de chauffeur of moet je de OV kaart hebben ? Ik moet in Ede, Gelderland met de bus en daar is de strippenkaart al afgeschaft.
Wil morgen met de kids, een bus reisje maken, heb zelf een Ov. Chip kaart, van de Ns. Maar hoe kunnen de kids mee? Heb ook nog 1 kaart van het gvb, kan ik die evt ook gebruiken?? Of toch niet de kids zijn 4 en 5 jaar oud! Kunnen zijn met korting reizen??
Destijds vroeg ik via www.OV-chipkaart.nl een persoonsgebonden OV chipkaart aan, met automatisch opladen via een koppeling aan mijn bankrekening. Alles in huis, ik kan reizen met bus en metro, maar bleek nog niet te kunnen inchecken bij de NS, omdat mijn "reizen op saldo" nog niet geactiveerd zou zijn. Had ik dus allemaal wel gedaan,want toen ik mijn kaart op het station activeerde, zei de lokettiste me dat alles nu in orde was (NOT!) maar alla, kennelijk moest het ook nog eens bij de NS Ik weer opnieuw "reizen op saldo" aangevraagd ,maar nu dus bij www.NS.nl. Bevestigingsmailtje gekregen;moest het produkt activeren bij de kaartautomaat op het station.(station is 20 minuten reizen van mij vandaan) Gedaan dus. Week later krijg ik een mail dat mijn produkt nog niet geactiveerd is. Ik bellen met klantenservice à raison van 10 euro cent per minuut. Na 40 minuten een onmogelijk gesprek met een randdebiel die o.a ongelogen VIER keer opnieuw mijn postcode vroeg, mijn huisnummer en mijn kaartnummer (16 cijfers!) (teller tikte leuk door), zei hij dat het nu in orde moest zijn en dat ik gewoon kon inchecken bij de NS. Dit was drie weken geleden. Kreeg ik vandaag wéér hetzelfde standaard automatisch gegenereerd bericht van de NS dat mijn product (reizen op saldo) nog niet geactiveerd was! Kortom, ik kan nog steeds NIET met de trein...WAT MOET IK NONDEDJU doen om alles naar behoren te laten werken en herkent iemand dit probleem?
GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing