Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Online winkelen. Vragen over garantie, retourneren en voorwaarden, mode en winkels vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.

Nieuwste vragen

Hoe kan ik controleren of een mail die ik van Wehkamp heb ontvangen echt is?

Ik heb vandaag mail ontvangen dat ik Fifa15 heb besteld voor de PS3.

Volgens mij bestaat Fifa 15 helemaal niet, maar dat terzijde.
Ik heb sinds 2012 niets meer besteld bij Wehkamp.
In de mail zit een bijlage met een .zip bestand genaamd Bestelnummer42292645.zip

Vreemde extensie voor een factuur.

In de mail staat het volgende:
In de bijlage zie je een volledig overzicht van je bestelling met bestelnummer 48905155. We wensen je alvast heel veel plezier met je aankoop. Je kunt je bestelling volgen via mijn bestellingen . Hier kun je ook je persoonlijke gegevens en voorkeuren vinden. Hier vind je ook alle informatie over bezorgen en afhalen. En wat je moet doen als je
een artikel wilt retourneren.

Ik vertrouw het niet, maar ik wil wel graag zeker weten dat iemand geen rotzooi op mijn naam heeft besteld.

De mail is afkomstig van: bestelling@wehkamp.nl

Iemand een suggestie?

Toegevoegd na 30 minuten:
Ze worden inderdaad steeds slimmer. Die oplichters!
Ik krijg op moment ELKE dag mail van ING, Rabo en PayPal.
Bij Rabo en ING heb ik niet eens rekeningen.

Mag een bedrijf mij een schikkingsvoorstel doen terwijl ik nog garantie heb?

Mijn videokaart (Nvidia GTX 670 DCII OC) is kapot gegaan en heb ik opgestuurd voor analyse en eventuele reparatie. De reparateur zegt dat de kaart kapot is en het voor hun niet de moeite waard is hem te repareren of te herplaatsen met een nieuwe (zelfde GTX 670) kaart.

Ze hebben mij een voorstel van €160.- gedaan terwijl mijn kaart ruim €300.- kostte! Mag dit en welke rechten heb ik? Uiteraard ga ik dit gierige bedrag niet accepteren.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing