Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een boom planten in een bos ter herinnering aan iemand met een speciale reden, mag dit?

Jaren geleden heb ik een lange relatie gehad met een Amerikaanse soldaat die gelegerd was in Duitsland. Jaaaaren heb ik naar hem gezocht en vorig jaar januari heb ik hem gevonden. Zijn familieleden vertelde me dat hij al 17 jaar overleden is. Hij ligt begraven in Amerika. Wil hier graag een herdenkingsplekje en omdat hij destijds de 4-Daagse heeft gelopen en wij elkaar tijdens de 4-Daagse hebben leren kennen, zou ik heel graag een soort van herinneringsboom planten in het Heumensbos.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Natuur
1.5K
SanDra73
2 jaar geleden
Een bos is baan eigendom van de gemeente, in dit geval gemeente Heumen in Nijmegen. De gemeente heeft aan dit bos een boswachter toegewezen die alles in en rondom het bos beheert. Zo kan je dus bij deze betreffende boswachter de vraag neerleggen een boom in diens bos te willen planten. Deze kan jou daar antwoord op geven.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee, dat kan alleen met toestemming van de eigenaar of in overleg met de boswachter.
(Lees meer...)
SimonV
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding