Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe je het beste kan inschatten of het de volgende dag een geschikte dag is om een mooie zonsopgang op het strand mee te maken?

Hoi! Ik heb een vraagje. Ik vind het altijd geweldig mooi om een mooie gekleurde zonsopgang te bekijken. Dus ik wil heel graag een keer naar t strand om dat extra mooi te
Bekijken. Alleen er zijn dagen dat je alleen maar wolken ziet maar ook dag dat het prachtig. Roze,oranje is. Kan iemand mij vertellen hoe je het beste kan inschatten of het de volgende dag een geschikte dag is om een mooie zonsopgang op het strand mee te maken? Bijvoorbeeld op buienradar bepaalde dingen te zien enz. Want het is wel 45 min
Voor mij om
Bij het strand te komen en ik wil niet dat ik daar aankom en niks kan zien. Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Natuur
950

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Belangrijk voor de kleuren is de luchtvochtigheid; die moet relatief hoog zijn. Daarnaast zul je ook weinig/geen wolken moeten hebben. Houd dus het beloop van de luchtvochtigheid in de gaten. Probeer zeker 30 minuten vóór de zonsopkomst aanwezig te zijn . Buienradar is niet altijd even accuraat, maar kan wel een hulpmiddel zijn.
Het weer boven zee kan trouwens heel anders zijn dan boven het land.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding