Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is dit voor plant?

Ik heb laats in een stoeipartij een soort bes of vrucht op me gegooit gekregen, de besjes spatte open, dus me rug was vies, ik pakte het overige van de bessen en gooide het op de rug van een vriend terug, zelfde verhaal, ook vies, we ginge verder met voetballen, ik kreeg steeds meer jeuk, het werd erger en erger, ik negeerde het, het zullen wel muggen zijn ofzo... tot ik die vriend ook gek zag worden van jeuk, alleen wij 2en, het had dus met die plant te maken, we werden er zo gek van dat we beginnen te rollen op ‘t gras, we zijn naar een meertje toe gereden en zijn er in gesprongen, maar niks hielp, ik dacht dat ik gek werdt, het was echt extreem, een soort jeuk, wat later een branderig gevoel gaf, nu is het een dag later en ik en hij hebben NERGENS uitslag (alleen strepen van het extreem krabben) weet iemand wat dit in godsnaam voor plant is, zie foto

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Natuur
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat is de vrucht van de aronskelk.
(Lees meer...)
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding