Heeft het zin een insectenhotel op het balkon van een flat op de elfde verdieping te hangen?

of komen de insecten niet zo hoog ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Natuur
6.2K

Antwoorden (3)

Nee, dat heeft geen zin, op die hoogte zal er geen gebruik van gemaakt worden. Niet alleen de hoogte is van belang trouwens, maar ook moet het hotel aan verschillende eisen voldoen, op het zuiden hangen, en je moet de bijtjes lokken met voor hun geschikte bloemen en planten op je balkon of in je tuin.
6 jaar geleden
Het kan geen kwaad om een insecten hotel zo hoog te hangen ik weet zeker dat er meer insecten op jou hoogte rondlopen of vliegen dan jij denkt
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik woon op 17 hoog en daar heb ik ook een hotel dit wordt druk bezocht.
Voor insecten die dat lekker vinden. daarnaast bezoeken de bijen onze bloemen ook elke dag dus de hoogte doet er niet toe.
Toegevoegd op 09 september 2018 21:53: tekst