Is er een wetenschappelijke benaming voor gevoelstemperatuur?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Natuur
1.1K

Antwoorden (1)

De term windchill wordt ook wel bebruikt voor de gevoelstemperatuur.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Windchill is de Engelse benaming, niet per se een wetenschappelijke benaming. Maar omdat veel wetenschappelijke literatuur in het Engels is, zal windchill daarin vaker gebruikt worden.