Hoe zorgt een tuincentrum voor zijn planten?

Heeft een tuincentrum eigen tuinmannen/-vrouwen in dienst die alles bijhouden, of werkt het 'normale' personeel alle plantjes bij?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Natuur
1.3K

Het beste antwoord

Ja, precies, er zijn 'hoveniers' die de planten verzorgen.

Vacatures:
Kassamedewerkers
Hoveniers
Interieurverzorgers
Medewerkers op dieren- vijver- of plantenafdeling
Bedrijfsleiders
Bloemschikkers
Filiaalmanagers

Er is veel meer dan wat je verwacht aan functies binnen een tuincentrum.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is maar net wat je "normaal" noemt. Bij een tuincentrum heb je personeel met verschillende functies, maar het is allemaal "normaal" personeel. De mensen die de planten verzorgen zijn niet dezelfde als het personeel dat aan de kassa zit. maar het zijn wel mensen die jouw als klant te woord kunnen staan.