Nooit is wel heel erg lang.

Maar er zijn delen van de in Chili gelegen Atacama woestijn waar al 400 jaar geen regen is gevallen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In ieder geval een droger antwoord dan het vorige! Plus
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En het klopt volgens weer-online ook. http://www.weeronline.nl/droogste-en-natste-plaats-op-aarde/3083/0

Andere antwoorden (3)

Op de zon!

Maar als je een hekel hebt aan neerslag, zou je in Iran moeten gaan wonen. Ahwaz, een woestijngedeelte in Iran krijgt minder dan 2.5 cm neerslag per jaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of op de maan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn drogere plaatsen...
Ja die zijn er! Maar niet op deze planeet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Death Valley in de staat Californië in de VS.