hoelang duurt het voordat hondenpoep weg is van de straat?

zijn er mensen die voor hun werk poep van de straat halen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Milieu
13.8K

Het beste antwoord

Ja er zijn mensen met zo'n baan. En het leuke is, daar hoef je niet eens voor te solliciteren! Je hoeft alleen maar met een meisje van 15 naar bed te gaan, en dan krijg je gratis zo'n oranje hesje en een schep en zakjes en mag je 4 maanden poep opruimen. Het betaalt alleen wel slecht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ja of het moet heel hard regenen dan verdwijnt het ook
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee, daar heb je die zakjes tegenwoordig voor die niemand gebruikt (ik ook niet, 1 omdat mijn hond niet op straat poept en 2 omdat ik me scheel betaal aan hondebelasting terwijl ik daar niets voor terug krijg)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hondenbelasting? niks voor terug krijg? jesus christus heb je chromosoompje over?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je het gelijk opruimt: Heel snel.
Als je het laat liggen, hangt het er vanaf wat voor weertype het is en hoeveel mensen er in trappen. Opruimen dus!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je 't meteen oppakt als je hond op 't trottoir heeft gekakt. dan i s't meteen weg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Poep is een natuurlijk product en wordt niet alleen door honden uitgescheiden, maar door vrijwel alle levende wezens in de vrije natuur.
Het mooie is dat diezelfde natuur er ook voor gezorgd heeft dat het weer netjes opgeruimd wordt. Zo zijn er organismen zijn die de poep opruimen, maar ook het weer werkt hieraan mee. Dat zorgt ervoor dat poep opdroogt en daarna wegwaait als stof, of dat het wegspoelt in de grond door neerslag.

Met andere woorden: alle poep verdwijnt op den duur en wordt omgezet in nuttige producten (bedenk: sinds er dieren op aarde rondlopen wordt er gepoept en als het niet zou verdwijnen zou de berg stront al kilometers dik zijn).

Hoe lang het duurt is afhankelijk van diverse factoren. Poep spoelt sneller weg door regen - en ook weer sneller weg in zand dan in klei - dan dat het door de zon uitdroogt (zelfs in de zomer) en verwaait. Ook zal een organisme langer doen over een drol van een Sint Bernard dan die van een teckel.

Mensen maken zich echter erg druk om hondenpoep, omdat ze het vies vinden. Het grappige is dat honden aan de poep van een andere hond de lichamelijke gesteldheid kunnen 'afruiken'. Eigenlijk doen wij hetzelfde bij onze eigen uitwerpselen, want zeg nou zelf, wie kijkt er niet achterom na een uitgebreid toiletbezoek?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
totdat de meneer van de gemeente het opraapt, of totdat iemand erin stapt en het meeneemt naar huis!