Wat is de stilte woonplaats in een straal van 50km rond Schiphol?

de ideale plek om te wonen, in de natuur, geen lawaai van (vlieg)verkeer...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Milieu
1.2K

Antwoorden (4)

Oudewater, Montfoort.

Ik woon zelf in Woerden, ik zie de vliegtuigen wel, maar hoor ze niet, ze komen nu noordelijk over, en vliegen vaak via Bodegraven en Alphen ad Rijn naar Schiphol. In Zegveld en De Meije kun je ze spreekwoordelijk aanraken.

Als je tussen Montfoort-Oudewater-Hekendorp langs de Hollandse IJssel een huis kunt betalen, zit je mooi in de natuur en bij mijn weten niet onder de rook van Schiphol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar hoor je de trein en de A12 niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het je niet durven zeggen. De A12 denk ik niet, daar zit heel wat ruimte tussen. De trein naar Rotjeknor komt inderdaad vlak langs Hekendorp, maar passeert Oudewater op gepaste afstand. Maar wellicht heb je in die contreien sowieso meer last van schuurfeesten, boerenpummels op oude brommers of beierende kerkklokken. Uiteindelijk wordt je het meest gestoord door datgene dat je tegenstaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat laatste klopt zeker, ik moet nu al weer denken aan de schreeuwende kinderen hier voor op het plein.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang ik mijn kinderen hoor schreeuwen, zijn ze nog in de buurt. Als het stil wordt, gaan we snel kijken waar ze uithangen~
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vandaar dat ik de ouders nooit zie :)
Ik woon zelf in de omgeving van Alkmaar. Daar is het redelijk rustig mbt lawaai van Schiphol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet je bijna gaan afvragen, of dat je geen last hebt van de overige vliegvelden die Nederland telt. Of direct over de grens in Duitsland en/of Belgie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Almere ! zeker een rustig plaats
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sorry daar kan je de vliegtuigen uit de lucht pluken