Is beleggen in oliefondsen een goede weg?

de olie raakt op en er zal steeds meer gezocht worden naar alternatieven vanwege de mileu-effecten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Milieu

Antwoorden (4)

Het is een van de wegen. Olie gaat duur worden de komende jaren, en warschijnlijk gaan oliebedrijven goed boeren. ALternatieve energie gaat echter een goede toekomst tegemoed. Feitelijk gaan alle grondstoffen de komende jaren exploderen, gezien de bevolkingsgroei & economische ontwikkeling van landen ten oosten & zuiden van ons.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beleggen is altijd risico nemen. Als je belegt, spreid je beleggingen dan zo goed je kan. Gok zeker niet op olie alleen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de langere termijn niet. Maar dat geldt voor elke belegging. Want juist de angst binnen het beleggen zijn de grootste oorzaken van beurscrashes.

En je hebt nu al angst om te beleggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op hele grote schaal wel, maar een vat inslaan en achterhouden, wordt geen jackpot, er zijn diverse investeringmaatschapijen die hele benzine ketens overnemen! Dus antwoord is ja, beleggen in bp is nu geen slimme zet, of juist wel als ze hier overheen komen, het is en blijft een gok. dus antwoord ja trek ik terug> Tis een gok