Hoe kan ik mijn papier aanbieden?

Ik moet mijn papier binnenkort gaan aanbieden aan de gemeente om op te halen...
Maar ik heb geen kartonnen doos om het in te doen :\
Ik heb ook geen touw; en al had ok dat, dan zouden alle kleine dingetjes er tussenuit vallen (als het er überhaupt al in/tussen kon)

Alvast bedankt! :D

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Milieu
3.8K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan haal je een doos, duh......de vraag stellen kost meer moeite : roll:
ronron1212
8 jaar geleden
Koop een rol touw.
Erna55
8 jaar geleden
Naar de supermarkt en een doos halen. Gratis.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
krijg je dan geen papier container???
Hier hebben we per 2 woningen 1 papier conainer die we 1 maal per maand bij de weg zetten
Ritsuka
8 jaar geleden
Supermarkt heeft zat dozen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Marleen: Waar vandaan dan? Zo'n rare vraag is het niet; want anders krijgen we een boete en dit is een stuk minder moeit e dan de werktijd die je zou moeten besteden om die boete af te betalen ;P @ronron1212: Echt waar?!?! xD Heb je de beschrijving wel gelezen?? :') @Ritsuka&Erna55: Ja; Amadea zei het gelijk ook al.. En dat is wel goed bedackt :) Echter hebben we bij de kleine supermarkt hier niet zo'n bak met dozen... :\ @Andre17: klopt; en mijn beneden buren hebben het wel; maar als je in een bovenverdieping zit krijg je het niet (het is een soort van maisonnette woning)
Erna55
8 jaar geleden
Je zou voor een enkele keer naar een grotere supermarkt kunnen gaan die wat verder weg is.
Of je kunt bij de kleine supermarkt vragen of ze een doos voor je hebben.
tinus1969
8 jaar geleden
Welke eisen stelt de gemeente?
ronron1212
8 jaar geleden
@FromerxZom zou niet weten wat er voor kleine dingen tussen uit kunnen vallen tussen een goed aangebracht touw. Je overige opmerkingen snap ik ook niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Erna55: ophalen is geen idee; met een of meerdere (grote) dozen.... op de fiets :')
Maar om bij de kleine vragen om een doosje is een goed idee; dankewel ^^
Neem ik die gewoon mee met het boodschappen doen :)
Zo'n vakkenvuller ziet ze liever gaan dan komen ;) @tinus1969:
U kunt het papier aanbieden in:
-een doos
-bij elkaar gebonden
-of in een container voor papier Iets anders resulteert in een boete :\ - Na 2 jaar geleden hierheen verhuist rmte zijn ben ik toch wel een beetje door mn verhuisdozen heen :')
- binden gaat lastig met allemaal dingen in verschillende grote en kleine frutseltjes
- een container voor papier is hier niet :| @ronron1212:
binden gaat lastig met allemaal dingen in verschillende grote (van ikeagids tot theezakpapiertje en kleine frutseltjes zoals keukenpapier en bonnetjes)
Welke 'overige opmerkingen' heb je het over? ;)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je zou ook eens kunnen kijken op de website van het bedrijf dat bij jullie de vuilnis ophaalt.
Mogelijk staat daar beschreven hoe je papier kan/moet aanbieden. Wat je anders misschien kunt doen, is een krant of iets anders groots/langs van papier (een stuk wc-papier?) om de rest van het papier vouwen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is er bij jullie voor bovenwoningen geen centrale container voor papier, waar je het naartoe kunt brengen? Dat is namelijk vaak ook zo.

Antwoorden (2)

Een bolletje touw kopen om het grote papier netjes te bundelen, of bij een supermarkt een lege doos halen. De kleine stukjes papier doe ik altijd in een papieren boodschappentas of een papieren zak. En die zet ik bovenop de grote stapel.
Amadea
8 jaar geleden
Ik zet het oud papier altijd in kunststof kratten aan de straat. Deze kratten worden leeggemaakt en ik kan ze weer hergebruiken. (Natuurlijk wel snel genoeg weer binnenhalen die kratten).
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Dan moet je dus voor het raam zitten wachten tot de ophalers geweest zijn...
tinus1969
8 jaar geleden
Dat is hier de gebruikelijke oplossing en de kratten blijven rustig de hele dag staan.
Amadea
8 jaar geleden
Dat moet je in de buurt waar ik woon niet proberen, die zijn zó weg...