Hergebruikfrituurvet.nl zorgt ervoor dat het ingezamelde
frituurvet afval wordt hergebruikt tot grondstoffen voor o.a. biobrandstof. Op deze manier komen er minder schadelijke stoffen vrij in het milieu.

U vindt frituurvet inzameling punten op talloze plekken door het hele land. Onder andere bij supermarkten, milieustraten en (sport)verenigingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inleverpunten kun je hier opzoeken,
http://www.bio-d.nl/consumenten/inleveren.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij de gemeentewerf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de vuilstort, maar wel in een speciale container.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vloeibaar frituurvet en frituurolie mogen gewoon bij het restafval, terwijl u gestold vast frituurvet in de groenbak mag deponeren.