stel mijn vader is Nederlander, mijn moeder is een halfbloed, wat ben ik dan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Milieu
7.3K
SimonV
10 jaar geleden
Een kind van een blanke en een indiaanse ouder heet een mesties.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bewoner van de planeet aarde, soort: mens. Ik weet het wel zeker, denk ik.
Amadea
10 jaar geleden
Zonder te weten waar het bloed van de moeder dan uit bestaat is de vraag niet te beantwoorden. Ik zou zeggen: een Nederlander met kwartbloed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helemaal met je eens Stippel: een mens!!

Het beste antwoord

Je kan het op meerdere manieren zien: 3kwart Nederlands en kwart ......... Je kan ook zeggen ik ben een Nederlander met ............ Roots. In principe ben je gewoon een Nederlander en heb je een deel van wat anders erbij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
In nederland wonen ido's dat zijn kinderen van een nederlandse vader en een indonesiche moeder of omgekeerd.

Andere antwoorden (1)

Als je moeder in Nederland is geboren en jij ook ben je gewoon nederlands volgens je paspoort en een kwart van .... ( duits, amerikaans etc.)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Zijn vader is Nederlander zijn moeder kan dus een halfbloed zijn bij voorbeeld Nederlandse vader Indonesië moeder (dat is dus een halfbloed) Duits en Amerikaans dat is geen halfbloed.