Hoort een Polystrap / Polypropyleen omsnoeringsband in de afvalbak of plastic heroes bak?

Zie ook mijn vorige vraag! Hierin vroeg ik naar het materiaal en pas in de toelichting vroeg ik in welke bak het mocht.

Het lijkt mij verpakkingsmateriaal en geen plastic heroesmateriaal. Maar zeker weten doe ik het nog steeds niet. En vandaar dat ik de vraag opnieuw maar beter omschreven stel!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Milieu

Het beste antwoord

Bedankt voor de toekenning 'Beste antwoord' op je vorige vraag.
Volgens mij kan Polystrap rustig in de Plastic-Heroes bak.
Het is polypropyleen (hetzelfde als polypropeen), bevat geen reststoffen en is geen schuimplastic.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hi Hansu, Ik had de vraag ook op twitter aan @plasticheroes gesteld en zij bevestigen wat jij zegt: "De strip is van polypropyleen gemaakt en mag gewoon in de Plastic Heroes-zak of -bak." Is het niet geweldig! Bedankt Hansu voor het meedenken en reageren!! Miss Cheeky
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hi Hansu, Ik had de vraag ook op twitter aan @plasticheroes gesteld en zij bevestigen wat jij zegt: "De strip is van polypropyleen gemaakt en mag gewoon in de Plastic Heroes-zak of -bak." Is het niet geweldig! Bedankt Hansu voor het meedenken en reageren!! Miss Cheeky