Waar kan ik, als consument, lege toners inleveren?

Al wat ik vind op internet lijkt op bedrijven te slaan: gratis boxen die gevuld kunnen worden met toners en die gratis afgehaald worden en waar je ook nog geld toe krijgt... Ik geloof niet dat dat geldt voor mijn ene lege toner?
Waar? Gamma ofzo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Milieu
6.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goeie vraag. Soms hebben fabrikanten een inzamelactie, maar de toners van inktcartridges van inktjetprinters worden doorgaans in de prullenbak gegooid.
Amadea
11 jaar geleden
Het is aan te bevelen dat niet rechtstreeks te doen, maar eerst een plastic zak erom. Want hij geeft nog wel zwart af!

Het beste antwoord

De fabrikant van je printer kan je dat w vertellen. Vaak staan inleveradressen op de site. Ook scholen en kerken willen ze weleens inzamelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik zou eens informeren op scholen in de buurt, daar hebben ze soms ook wel een verzamelbak staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij jouw gemeente en wel als chemisch afval.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de KCA box, of inleveren bij je gemeentelijke vuil inzamelaar.
11 jaar geleden
Op Recyclub.com. Dan steun je ook nog eens het goede doel!