Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik (gratis) aan oude videobanden?

Ik ben gevraagd mee te werken aan een evenement over anders aankijken tegen afval (20 april, Breda) en daarvoor wil ik weer wat tasjes haken van videotape.
Vrienden en familie hebben hun oude banden in mijn vorige recycling periode al afgestaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Milieu
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Door ze op te halen bij mensen die ze aanbieden. Ik heb er wel wat voor je, maar opsturen is te duur. Ik woon in zuid-west Zuid-Holland. Als je behoefte hebt, stuur je maar een pb. Sowieso veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel voor het aanbod.
Ik heb inmiddels zo'n 30 stuks gekregen,
dus ik kan weer vooruit.

Andere antwoorden (3)

Je zou het via Marktplaats.nl kunnen proberen, als ik daar zoek op de combinatie videobanden en gratis kom ik diverse advertenties tegen. Veel advertenties die 10tallen banden gratis weg willen geven. Kost je misschien alleen de verzendkosten, als het wat ver weg is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk gewoon eens op sites zoals marktplaats, gratisaftehalen etc.
Hieronder legio gratis videobanden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook advertenties in de frietzaak hangen. Je bereikt er misschien niet veel mensen mee, maar het is wel effectief. Misschien handig om er je adres bij te zetten, dan komen ze het nog brengen ook ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Frietzaak?
Niet de supermarkt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bereikt er niet veel mensen mee, maar het is wel effectief?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeer goed opgemerkt bloemkool avatar. En uitstekend gelezen Stellalala.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik stelde deze vraag, omdat ik dacht dat je het misschien verkeerd geschreven had. In mijn optiek is zo'n advertentie pas effectief als je er veel mensen mee bereikt, vandaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er 1 mens op afkomt, heeft het al effect. ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding