Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is een belastingheffing op haarperoxide niet logischer dan het heffen van een kopvoddentax?

Immers: Haarperoxide is slecht voor het milieu, in tegenstelling tot een hoofddoekje!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Milieu
844
AWM
14 jaar geleden
Dat is exact dezelfde tekst als Agnes Kant heeft uitgesproken in de twee kamer. Waarom herhaal je dat hier?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mits van ecologisch katoen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol, als we de herhalingen van ene heer W nou eens niet zouden krijgen...
zou het heerlijk stil worden:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht aanvankelijk ook dat een kopvod zo'n Wilderskuif was.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kopvoddentax is gewoon hetzelfde als een jodenster.

Van de week een leuk stuk over de kans op genocide binnen Europa. De kans dat dit gaat gebeuren is aanwezig...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Logischer?

Ik vind dat er helemaal geen belasting op hoofddingen moet komen.. Straks krijg je hoofdluizen-belasting..
Nike-petjes-belasting.. belasting betalen omdat je make-up draagt die op dieren getest is.. En zo kan ik nog wel even doorgaan..

Ik denk dat we eerder op andere dingen belasting kunnen heffen.. Dingen die er toe doen en echt slecht zijn.. bijvoorbeeld op boten..

en wat dacht je van schetenbelasting? Die zijn immers ook slecht voor het mileu.. en alle mensen in Nederland doen het..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee de kopvoddentax is een uitroep van de catagorie doe maar ruig en zeg maar poep ,komplete onzin net als haarperoxide, dat bestaat nl ook niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vindt het allebij onzin om er belasting over te heffen. Je gaat toch ook geen belasting heffen op mensen die petjes dragen of mutsen. Trouwens m'n oma droeg altijd een hoofddoekje gewoon tegen het weer. Dus wanneer geld die belasting dan als je het doekje draagt voor het geloof of ook tegen het weer. Dat valt dan ook niet te bewijzen. Denk eerder ; hoe kunnen we de portemonnee's leeg trekken van mensen in deze crisis tijd. Dat ze dat proberen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding