Wat is een goede website om een betrouwbare weersverwachting te lezen?

Voor mijn baan ben ik erg van het weer afhankelijk, ik merk echter dat als ik drie websites bekijk (yahoo, hetweer, accuweather) ze allemaal wat anders zeggen en het weer vervolgens ook weer totaal iets anders doet.

De 1 zegt dat het vrijdag zonnig is, de ander zegt dat het regent en nog een ander zegt bewolking. Hier kan ik dus niets mee.

Weet iemand een GOEDE, BETROUWBARE website voor het weer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Milieu
3.3K

Het beste antwoord

www.knmi.nl overigens wil ik hierbij vermelden, dat álle weerberichten, ongeacht van welk meteoconsult ze komen, verschillen, evenals de weerberichten op verschillende tv of radiozenders.

Volgens mij is het KNMI het meest betrouwbaar, ikzelf vertrouw er op, en het klopt 90% van de tijd. Tevens kijk ik op mijn regionale tv zender het weer in mijn provincie, wat best gedetailleerd is, en ook praktisch altijd klopt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Weeronline of zoover zijn wel goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
buienradar.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buienradar.nl is een zeer betrouwe site
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weeronline.nl iets minderbekend dan buienradar maar het is erg goed in gebruik je kunt het instellen op je eigen postcode je ziet een neerslag balk voor de komende uuren je je kunt ook een uitgebrijdere weersverwachting zien voor ochten midag en avond en dit voor de komdende 5 weken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buienradar.nl, je kunt daar ook je eigen postcode invullen en je krijgt dan een weersverwachting voor 14 dagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kijk meestal naar weer.nl omdat je daar ook voor een aantal dagen naar de verwachting per dagdeel kunt kijken (zo kun je bijvoorbeeld zien of het 's morgens al regent of dat het pas later op de dag zal gaan regenen). Ook hier kun je op plaats of postcode "inzoomen".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reistebrein , ik heb goede ervaringen met weeronline.nl .
Daar kan Daar kan je ook "weerwidgets" / plaatsen invullen ,waar je extra belangstelling voor hebt . Voor de plaats waar ik woon heeft men het altijd goed. Maar ,gezegd moet worden , dat voorspellen nooit 100 % zekerheid biedt. Omdat er onvoorspelbare invloeden zijn .