Waar moet ik mijn oude laptop weggooien?

Je betaald een verwijderingsbijdrage, maar waar moet ik heen met mijn oude electronica. Ik woon in Amsterdam.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De gemeente reiniging of een computerzaak

Het is in principe zo dat je de verwijderingsbijdrage als een soort statiegeld betaalt aan de winkelier zodat je aan het eind van de gebruiksduur het apparaat weer bij de winkel in kan leveren. Niet dat je dan de bijdrage terug krijgt, maar hij zou hem dan moeten afvoeren. In de praktijk zal de winkelier wel gek opkijken denk ik.

De vuilnisbak.... Daar word het er allemaal echt wel uit gefiltert Je hebt al voor de verweidering betaald, bij de milieu parken zouden ze u moeten betalen. want daar word er gewoon geld verdient aan een hoop grondstoffen. Niet de groene held uithangen, kost uiteindelijk vaak ook weer benzine om hem weg te brengen.

Zet hem voor de gein gewoon eens op Marktplaats. Je nog versteld staan hoeveel mensen een oude laptop zoeken voor onderdelen enz. Verder kun je hem gewoon bij je gemeente kwijt,bij het afvaldepot. Of ergens een kringloop,bij je in de buurt.

Nooit weggooien, je kunt er nog aan verdienen. Zet m op marktplaats of een ander je zult zien, of als je een nieuwe koopt kun je m inwisselen en zo iets minder betalen voor n nieuwe.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100