weet iemand 3 voorargumenten waarom wc doorgespoeld moeten worden met regenwater?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Milieu
1.9K

Antwoorden (4)

1 zuinig
2 economisch verantwoord
3 regenwater is gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed voor het milieu
Waterbesparing
En gratis :p

Toegevoegd na 1 minuut:
Edit.. nou ongeveer t zelfde als hierboven dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1-Het regenwater is ongezuiverd goed genoeg om een toilet door te spoelen
2-ongezuiverd regenwater is goedkoper
3-Regenwater bevat minder kalk en zouten waardoor leidingen minder te verduren krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zou het niet schelen als we buiten de wc doortrekken, ook regenwater zouden kunnen gebruiken voor de auto wassen of tuin besproeien.
Geen idee of daar allemaal genoeg regenwater voor zou zijn maar ik voel me regelmatig wat schuldig als ik mijn tuin leuk wil houden met de droogte van de afgelopen maanden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuin besproeien, daar zorgt de natuur toch al voor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die laat het de laatste maanden behoorlijk afweten. ;-)