Hoe kom je aan Gratis materialen? Voor een hut.?

Ik wil een hut maken met een vriendin maaar,
We willen gratis materiaal zoals; hout enzoooo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Milieu
1.3K

Antwoorden (4)

ligt er een beetje aan waar je woont platteland lijkt me niet moeilijk stad is lastiger en waar wil je die hut ?
van die houten pallets bij winkels lijken me aardig ? kijk eens op je lokale bedrijven terrein op een vuilnis ophaal dag ?
12 jaar geleden
Hang n briefje op het bord bij de lokale Super met materiaal voor een hut gezocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk ook eens op www.gratisoptehalen.nl of zoek eens bij een lokaal timmerbedrijf. Daar kun je vast wel resthoutjes krijgen. Ook oude pallets zijn handig voor je hut.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak kun je bij de gemeentewerf ook gewoon hout ophalen dat door anderen is weggedaan. In mijn gemeente kan dat in ieder geval wel.