Waar kan je hout vinden in Maasbracht.?

Ik moet hout hebben :)
Maaaaarr,
Ik kan nergens hout vinden :$

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Milieu

Antwoorden (3)

Bij de houthandel en bouwmarkten....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wachten tot hoog water. De oevers liggen dan vol met hout uit België en je hebt oevers zat daar. Van boomstammen tot spaanplaten zie je dan zo liggen. Als je nu kijkt dan zal er nog genoeg liggen. De scheepvaart zal je dankbaar zijn dat weet ik zeker. Ik heb 18 jaar in heel gewoond dus ik weet wat er kan liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Maasbracht heb je alleen Hommen/H 0475-462932.
Waarom moet het perse in Maasbracht zijn?
Kijk eens naar:
Groothandel Parren Hout bv Thorn & Roermond.

Toegevoegd na 18 minuten:
-Het ene hout is het andere niet. Wat voor hout moet het zijn? Hardhout is duur.
-Misschien een tip:
Niet zo heel lang geleden had ik mooi eikenhout nodig. Door af en toe te gaan kijken bij milieuparken heb ik een oude tafel op de kop kunnen tikken met een vol dik eikenblad.
Bij een timmerman heb ik de stroken de die ik nodig had laten zagen.
-Wat er vandaag niet is in het park, kan er morgen zijn.
-Ook kun je vragen of als er iets geschikt binnenkomt dat ze jouw even bellen)
-Voor eenvoudig vuren of grenen; Gamma en Praxis, maar dat weet iedereen.
-Sukses!