Om per stuks verpakte koekjes zit vaak een soort plastic folie, mag dit bij het plastic afval?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Milieu
1.3K

Het beste antwoord

om de koekjes zit kunststoffolie. Aluminium is dikker, de vouwen blijven er in zitten. Zit bv op de danio toetjes van Danone.
Wat wel en niet bij het kunststofval mag, kan per gemeente verschillen, maar dit zeker wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Plastic is kunststof, dat ''soort plastic'' ook.. Ik zou zeggen ja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is dat een soort aluminiumfolie. Dus ik zou het niet doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uiteraard!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twee voor, twee tegen :)
Ik zeg nee.
Dat is harder spul. Bij plastic moet je er met je vinger in kunnen prikken en dat rekt dan wat mee. Dit spul om die koekjes niet.