Test: hoe denk je over het milieu? iemand nog ideeën voor vragen met a,b,c antwoorden?

Ik moet voor school een project maken met daarbij een test over hoe milieubewust je bent, daarbij maak ik dus vragen van die 1 2 of 3 punten hebben, iemand nog ideeën voor de vragen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Vraag: Als je even weg gaat voor boodschappen wat doe je dan? A: Ik laat de radio aanstaan want dat is lekker voor mijn honden die thuis blijven (2 punten) B: Ik zet al mijn apparatuur volledig uit (3 punten) C: Ik be toch zo terug dus laat mijn TV wel even aanstaan (1 punt)

* Een schoon milieu begint bij jezelf; dus ik douche me drie keer per dag (...punten). * Ik douche me drie keer per week, dat moet voldoende zijn (...punten) * Ik douche zelden of nooit, want zo bespaar ik het milieu veel zeepresten en schoonmaakmiddelen ( ...punten) Ik laat het toekennen van het aantal punten aan jou over, want ik ga niet al het huiswerk voor je doen. ;-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100