Waar kan ik én een Nee/Nee-sticker én een Nee/Ja sticker tegelijk aanvragen?

Ik weet inmiddels dat ik de sticker bij het gemeentehuis kan ophalen, maar laatst waren deze hier op. Daarnaast wil ik ook geen twee keer voor jan doedel langs gaan; )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Milieu
2.1K

Het beste antwoord

De stickers zijn inderdaad met 3 tegelijk bij foldersenkranten.nl te bestellen. Ik liep tegen een soortgelijk probleem op. Ik heb vandaag 't contactformulier ingevuld en kreeg hierop gelijk bericht dat ze de volgende dag in huis zouden zijn. Ik ben benieuwd; )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb het formulier op foldersenkranten.nl zojuist ingevuld. Heb idd bericht ontvangen dat ze met de late post mee zouden gaan. Waarschijnlijk morgen in huis. Bedankt André!!

Andere antwoorden (4)

Bestellen
U kunt de sticker aanvragen bij de Milieudefensie Servicelijn: 020 6262 620, de sticker wordt u dan tegen een vergoeding voor de verzendkosten toegezonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je 0900-2025095 belt krijg je de sticker gratis toegezonden. Zelf heb ik de sticker opgehaald bij een gemeentehuis in een ander gemeente dan waar ik woon, omdat ze ook op waren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de grofvuilstort in je gemeente.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via internet te bestellen bij:
Foldersenkranten.nl, 3 stuks tegen enkel de verzendkosten 44ct (postzegel)
En mocht je in Amsterdam wonen dan kan je hier terecht, gratis en voor niets (met dank aan Netwebber voor de link).

... en mocht dit allemaal niet helpen, nog een persoonlijke tip:
Elke “persoonlijk” geadresseerde envelop met ongevraagde reclame-rotzooi heb ik een tijdje retour gestuurd .... plus wat van mijn rotzooi uit mijn prullenbak - bij voorkeur bederfelijke waar – alles samen gepropt in de beperkte ruimte van de ongevraagd ontvangen envelop. De envelop voorzag ik van de tekst: “Retour afzender! Ik wil jullie rotzooi niet, zijn jullie soms geïnteresseerd in die van mij?” Het werkte afdoende en ik krijg nu aanzienlijk minder geadresseerde reclame-meuk.