kan er ook sneeuw vallen ten grote van een tennisbal?

Er is wel eens hagel ten grote van een tennisbal, maar nu vroeg ik mij dus af, of dit ook zo met sneeuw kan zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Milieu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal zijn het dan sneeuwballen

Het beste antwoord

Dit kan niet sneeuw kan zichzelf niet samenpersen. Soms komen er wel hele groten maar dat valt van vliegtuigen af
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het schijnt te kunnen, kijk maar naar dit bericht uit MSN nieuws:

Sneeuwvlokjes zijn meestal zeer klein. Een veeboer uit de Amerikaanse staat Montana keek dan ook raar op toen hij op 28 januari 1887 een sneeuwvlok ontdekte van 38 centimeter. Helaas zijn er geen foto's van gemaakt. Hoewel je zou verwachten dit extreme natuurverschijnsel daardoor naar het land der fabelen is gestuurd, erkent het Guinness Book of World Records de reuzevlok.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel,maar dan worden ze door iemand gefabriceerd en gegooid. Van nature lijkt het me onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een sneeuwvlok verschilt vaak van grootte.. Maar een sneeuwvlok tengrote van een tennisbal is toch wel heel groot.. dus 'k denk het niet (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een sneeuwvlok is heel klein. Heb jij ooit sneeuwballen uit de lucht zien vallen? Sneeuw kan niet samenklonteren als hierboven wordt gezegd.