Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan er ook sneeuw vallen ten grote van een tennisbal?

Er is wel eens hagel ten grote van een tennisbal, maar nu vroeg ik mij dus af, of dit ook zo met sneeuw kan zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Milieu
706
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal zijn het dan sneeuwballen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit kan niet sneeuw kan zichzelf niet samenpersen. Soms komen er wel hele groten maar dat valt van vliegtuigen af
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het schijnt te kunnen, kijk maar naar dit bericht uit MSN nieuws:

Sneeuwvlokjes zijn meestal zeer klein. Een veeboer uit de Amerikaanse staat Montana keek dan ook raar op toen hij op 28 januari 1887 een sneeuwvlok ontdekte van 38 centimeter. Helaas zijn er geen foto's van gemaakt. Hoewel je zou verwachten dit extreme natuurverschijnsel daardoor naar het land der fabelen is gestuurd, erkent het Guinness Book of World Records de reuzevlok.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel,maar dan worden ze door iemand gefabriceerd en gegooid. Van nature lijkt het me onmogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een sneeuwvlok verschilt vaak van grootte.. Maar een sneeuwvlok tengrote van een tennisbal is toch wel heel groot.. dus 'k denk het niet (:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een sneeuwvlok is heel klein. Heb jij ooit sneeuwballen uit de lucht zien vallen? Sneeuw kan niet samenklonteren als hierboven wordt gezegd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding