Kan je tegenwoordig nog ergens oud papier brengen voor geld en wat krijg je er dan voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Milieu
9.7K

Het beste antwoord

Zelf weet ik het niet zeker maar heb wel een site voor u gevonden waar u het op kan vinden denk ik.. de prijs hangt volgens mij rond de 15 tot 20 cent p.kg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Moet je even googlen in de buurt waar je woont.
Wij als bedrijf leveren aan jansen in Oosterbeek,vlakbij Arnhem.
De kilo prijs bedraagt 50,00 euro per ton.
Dit is gemixt karton ,boeken enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor die paar centen doe ik het zelf echt niet meer. Had jaren geleden een hele auto vol. Ik sjouwde me wezenloos met die ettelijke kilo's papier en kreeg daar uiteindelijk twee hele guldens voor. Maar ieder goed doel kan mijn oud papier krijgen, daar niet van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt mij het beste dat u bij uw gemeente informeert naar de mogelijkheden om oud papaier te verkopen.
In de meeste gemeentes wordt oud papier opgehaald tgv de kerk, de voetbal of andere vereniging maar misschien dat uw gemeente nog andere mogelijkheden biedt.