Waarschijnlijk is het vanaf de bodem van het water omhoog gegroeid, of het water heeft het zodanig omhoog gestuwd dat het kristal boven het water verder groeide.
een jaar geleden
Rudygraaff
een jaar geleden
Bedankt voor uw reactie. Heeft u enig idee op welke wijze het water zou kunnen stuwen, omdat het over een beschutte ondiepe plas ging en het bovendien volledig windstil was op het moment dat het kristal zich heeft gevormd??
Amadea
een jaar geleden
Er is misschien een vliegroute boven de plek waar je dit vond?