Nee, niet voor zover we nu weten. Zes stormdagen op rij is een record.
De laatste keer dat sprake was van drie stormen in een week was bijna honderd jaar geleden: 24 - 29 november 1928. Deze duurde vijf dagen.

Drie stormen die elkaar in zo'n korte tijd opvolgen, noemen meteorologen ook wel een drielingstorm. Tweelingstormen komen ook voor. Die zijn iets minder zeldzaam. Daarvan was bijvoorbeeld in 1954 en in 1999 sprake.
2 jaar geleden
SentWierda
2 jaar geleden
De bronnen (Nu.nl, Telegraaf en Wikipedia) blijken niet zo betrouwbaar.
Een echte bron, Weerplaza, meldt vandaag dat zes stormdagen op rij een record is. Dat gedeelte van het antwoord (de eerste regel) is juist. Maar na die eerste regel is niets juist.
Zoals de passage over 1928 (= andere periode en langer dan vijf dagen) en over hoeveel stormperioden vijf dagen hebben geduurd (= dat zijn er nogal wat).