Het lijkt heel sterk op de binnenkant van een oesterschelp. De andere zijde zal in dat geval heel ruw zijn en niet blinken. Aan de zijkant kan je schilfertjes afbreken.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ik wou ook een foto van de buitenkant toevoegen maar je kon maar 1 foto toevoegen.
de buitenkant is hard en glad
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@dusky
Hard en glad is ook mogelijk voor een oesterschelp. Dat hangt n.l. een beetje af van de soort oester en het feit of er aan de buitenkant nog veel kleine kokkeltjes zijn gegroeid. Als je poetst en polijst kan het er een beetje parelmoerachtig gaan uitzien.