Waar kan ik een kaartje van Nederland vinden met de mm neerslag van de afgelopen 24 uur?

Ik heb wel eens via de knmi site een kaartje bekeken met de hoeveelheid neerslag van de afgelopen 24 uur. Meestal kom je zo'n kaartje tegen op de homepage in zeer uitzonderlijke situaties. Nu wil ik dat kaartje ook bekijken maar kan het niet vinden. Het ziet er zo'n beetje uit als in de afbeelding (dus kleurtjes verdeeld over heel Nederland die aangeven hoeveel mm er in een bepaald gebied gevallen was de afgelopen 24 uur) maar dat is gemeten in februari 2010, de hele maand dus

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Via neerslagkaart.nl kun je voor heel Nederland - of zelfs per plaats - de neerslag bekijken op een kaartje (overigens krijg ik jouw foto niet zichtbaar nu, dus ik hoop dat je dit bedoelt).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is precies wat ik zocht, al is het niet via de knmi site maar eigenlijk nog beter. Bedankt! Ik zal de vraag niet meteen sluiten dan hebben anderen er ook nog wat aan.