Ik heb altijd begrepen dat watervogels (eenden) vissen(eitjes) kunnen overbrengen tussen hun veren. Als dit klopt moet dat volgens mij dus wel kunnen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, want in dat water zit geen voedsel voor vissen.
11 jaar geleden
Dan zal iemand ze er in moeten doen. Uit zich zelf kunnen ze dat niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij een boer in zeeland heb ik het volgende meegemaakt , deze man had een meertje gegraven in zijn land om vee van water te voorzien , wat bleek binnen 3 maanden zat er paling in dat meertje , dit bedrijf stond 1,5 kilometer van de Krammer af , de paling kwam uit de krammer over de dijk door het land naar het meertje toe , en de boer kwam erachter doordat aalscholvers ze uit het meertje viste , ook zag hij dat de aalscholvers palingen van het land pakten
maar nou is de vraag ,is een paling een vis , ik vind van wel