Gaat de internetbundel van Hi per kalendermaand?
Ik kreeg gisteren namelijk een smsje van Hi dat ik mijn gehele 1 GB had verbruikt. Maar aangezien het vandaag de eerste van de volgende maand is, kan ik nu mijn mobiel dataverbruik weer aanzetten?
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Telefoons. Vragen over abonnementen, apps en mobiele telefonie vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Ik kreeg gisteren namelijk een smsje van Hi dat ik mijn gehele 1 GB had verbruikt. Maar aangezien het vandaag de eerste van de volgende maand is, kan ik nu mijn mobiel dataverbruik weer aanzetten?
Ik heb een nokia C3 mobiel, waarmee je ook op internet kan. Dit doe ik altijd via een wifi verbinding, zodat het mij geen beltegoed kost.
Nu kreeg ik gister een sms van Vodafone, dat vanaf 1 november je moet gaan betalen voor internet. Dit zou dan 0,99€ zijn voor 15 minuten. Ik vind dat erg duur, maar zou het wel stom vinden als ik niet meer (gratis) via mijn mobiel op internet kan.
Gaat het mij dan vanaf november dan toch geld kosten om via een wifi verbinding op internet te gaan (op msn bijvoorbeeld)?
Ik heb een samsung galaxy s2 met vodafone als provider. mijn vriend heeft een toestel van htc ook van vodafone. beide abonnementen worden maandelijks in 1 keer betaald. toen ik vanavond een vriend van mij probeerde te bellen stond er in beeld dat ik niet kon bellen omdat de oproepblokkering ingeschakeld is. mijn vriend kan ook niet bellen maar bij hem valt hij meteen weg zonder dat er iets in beeld komt. wij kunnen wel gewoon gebeld worden en wij kunnen ook gebruik maken van inet op het 3g netwerk van vodafone. heel frustrerend wij hebben keurig onze factuur betaald. kan het misschien een storing zijn? of kan het te maken hebben dat wij in een nieuwbouwwijk wonen? de ontvangst is hier zoiezo niet echt best. maar wij kunnen nu helemaal niet bellen en ik kan er op inet ook niets over vinden! wie kan mij helpen?
GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing