Waarom kan ik niet bellen?

Ik heb een samsung galaxy s2 met vodafone als provider. mijn vriend heeft een toestel van htc ook van vodafone. beide abonnementen worden maandelijks in 1 keer betaald. toen ik vanavond een vriend van mij probeerde te bellen stond er in beeld dat ik niet kon bellen omdat de oproepblokkering ingeschakeld is. mijn vriend kan ook niet bellen maar bij hem valt hij meteen weg zonder dat er iets in beeld komt. wij kunnen wel gewoon gebeld worden en wij kunnen ook gebruik maken van inet op het 3g netwerk van vodafone. heel frustrerend wij hebben keurig onze factuur betaald. kan het misschien een storing zijn? of kan het te maken hebben dat wij in een nieuwbouwwijk wonen? de ontvangst is hier zoiezo niet echt best. maar wij kunnen nu helemaal niet bellen en ik kan er op inet ook niets over vinden! wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sluit mij aan bij dit antwoord: kan zeker aan een update van de masten zijn.. Gebeurd vaker! Welk gebied woon je.. Check dit effe bij vodafone!

Het beste antwoord

Het is wel raar dat je mobiele internet verbinding het wel doet en je niet kan bellen. Het is bijna altijd juist andersom. Kan je is een rondje gaan lopen om te kijken of het niet een zwak signaal is van de zendmast?

Vodafone kan snachts nog wel is haar zendmasten aan het verbeteren zijn, wat kan leiden tot een minder ontvangst. Plekken en tijden waar dit gebeuren vind je op de website,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had idd op de website gekeken maar kon niets vinden in mijn omgeving echt vervelend we zijn tegenwoordig verwend met dat bellen haha ik zit meteen te stressen + thanks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen probleem ik ken vodafone vanuit mijn werk, en vodafone is zeer snel met het oplossen van storingen en of klachten. Waarschijnlijk is het gewoon een kwestie van tijd voordat je weer kan bellen of smsen.
Tip: gooi je telefoon even aan en uit zodat je telefoon opnieuw op het netwerk gaat registreren als je dat al heb gedaan probeer dit via de instellingen.